afscheidsfeestje ! - Reisverslag uit Belgiek, België van Dana Geeraerts - WaarBenJij.nu afscheidsfeestje ! - Reisverslag uit Belgiek, België van Dana Geeraerts - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestje !

Blijf op de hoogte en volg Dana

28 Februari 2015 | België, Belgiek

afscheidsfuif !

  • 06 Maart 2015 - 08:08

    Geeraerts Joel:

    Wouuuw!!!!! :-)) was echt een leuk feestje we gaan je missen Papa & Mama ,Fran ,Ferre ,Amber xxxxx

  • 07 Maart 2015 - 19:55

    Liesbet Pittevils:

    Hoi Dana,

    Wij wensen je een rustige heenreis en een onvergetelijke tijd toe!
    Geniet en leer van alles wat je meemaakt de komende maanden.
    Tot binnen enkele maanden!

    Groetjes Siebe, Sien, Liesbet

  • 09 Maart 2015 - 08:00

    Papa:

    02u40 in de nacht , verlossend berichtje van je goede aankomst ginder oeffff !!! nu kunnen we met een gerust gemoed de oogjes toe want om 05u30 loopt de weker af voor een nieuwe werkdag
    geniet er van meid dikke knuffel Papa ,Mama ,Ferre ,Fran, Amber en den Bruce en Gustje xxxx

  • 09 Maart 2015 - 15:30

    Patrick:

    Hoi Dana,

    Ik lees hier dat je goed bent aangekomen. Maak er een mooie tijd van en hou zeker contact met mama en papa. Dat zal ze veel deugd doen, ik weet waarover ik spreek. Dikke knuffel.

  • 09 Maart 2015 - 15:49

    Nancy:

    Hey Dana , ik heb gehoord dat je goed bent aangekomen . Veel succes , geniet er van ! Groetjes Nancy , Marc , Yannick , Ine en Babke

  • 10 Maart 2015 - 19:51

    Fran Geeraerts:

    he zusje ik mis je super hard ik hoop dat er daar leuk groetjes van ons allemaal Fran, Ferre ,Amber ,papa en mama

  • 14 Maart 2015 - 22:37

    Lesley Wauters :

    Hey meid, ik ben blij dat je goed bent aangekomen. Ik hoop dat je een leerrijke en leuke tijd tegemoet gaat. Het ga je goed ginder en laat af en toe iets horen he. Dikke knuffel en X.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Belgiek

Dana

Hier kan je alles lezen over mijn avontuur in Tanzania !

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 8671

Voorgaande reizen:

08 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Tanzania

Landen bezocht: